14 April 2014

VANHA KUNNON FARKKUPAITA

…Yhdistettynä mun ultimate favourite nahkashortseihin! Olin metsästellyt moisia jo pitkän aikaa, kunnes kyynärpäätaktiikalla sain kalastettua oman kokoni Alexanderplatzin Zarasta. Hankinta olikin jokaisen siihen käytetyn metsästysminuutin arvoinen, sillä mun täytyy aamuisin tsempata pukeakseni päälle normifarkut. Ne tuntuu niin normeilta. 

Mä alan kaivata mun Suomessa asuvia kevätvaatteita. Tätäkään outfitia ei nyt millään värien kirjolla ollut pilattu, vaikka siinä toistaiseksi viihdyinkin. Pinterest siis tulille ja Barcaa odotellemaan!

4 comments:

  1. Tää on musta tosi ihana asu! :) Noi nahkashortsit on upeet <3

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! :) Suht simppeli mutta nahkashortsit tosiaan tuo vähän maustetta.

      Delete
  2. Voi vitsi että ihastuin sun blogiin! Jään ehdottomasti seuraileen :-)
    Pakko kysyä, että mitä teet tällä hetkellä Berliinissä? Ite oon reppureissaamassa Ausseissa! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, ihana kuulla! :)
      Oon tällä hetkellä työharjottelussa Zalandolla, pitäis varmaan postata siitäkin jotain joskus niin ei olis niin auki. Nauti ausseista, se on munkin kaukainen unelma!

      Delete

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS