08 April 2014

ALL I WANT IS EVERYTHING

Viime postauksessa vilahtaneesta kollaripaidasta tuli pari kyselyä, joten tässä vielä näytille samaisen chillailupäivän asua. Paita on löytö Mauerparkista jokunen viikko sitten, vintagea, kerrankin kävi tuuri! 

All I want is everything kuvaa aika lyhyesti mutta ytimekkäästi mun fiiliksiä elämästä. Aika Zalandolla vaan hurisee silmien edessä ja alan oivaltaa, että tääkin hyvä loppuu joskus ja mun pitäis ehkä miettiä mitä haluan. Mä oonkin alkanut miettiä mitä mä sitten harjoittelun jälkeen haluan. Kaiken! 

Tuntuu että maailma on täynnä toinen toistaan kiinnostavampia polkuja, mutta ensitöikseen pitäis valita mitä niistä haluaa kulkea, ennenku voi pistää silmät kiinni ja nauttia matkasta. Tällä hetkellä mä vielä odotan että se polku vaan pöllähtää mun eteen.

Olipas deeppiä. Ihanaa viikonalkua kaikille!

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS