27 April 2014

(SIGHT)SEEING IN BARCELONA

Siitä on jo viikko kun toivuttiin Luisin kämpillä päänsärkyjen päänsärystä Barcelonan bailujen jälkeen, joten lienee korkea aika palailla Espanjan auringon alle ja pistää kuvia tulemaan. Postauksen teema on yleinen höheltäminen Barcassa, siksi sulut otsikossa. Mä ajattelin, että Sagrada Familiat, Gaudit ja muut kaverit te löydätte halutessanne googlesta, joten keskityn olennaiseen - eli meihin ja mitä me tehtiin!

Meidän eka aamu alkoi tukevalla aamupalalla Luisin kattoterassilla. Söin keksinmakuista jogurttia. Oli lämmin, pysty pitämään hametta, kuunneltiin hyviä biisejä ja mietin et voisin muuttaa Barcelonaan. Sen kaupungin värikkään ilmapiirin aisti jopa autiolta katolta. Mut kyl mä sittenkin rakastan Berliiniä. 

Kaikista hauskinta päivässä oli se, ettei oikeestaan tehty mitään mitä oltiin suunniteltu. Mä en edelleenkään tiedä mitä nähtävyyksiä mä näin koska Luis oli mun opas ja me keskityttiin lähinnä kaikkeen muuhun hauskuuteen (mä ihan oikeasti unohdin ottaa kuvan Sagrada Familiasta). Lisäksi, se lausui kaikki nimet niin katalonialaisittain ettei mulla ollut mitään saumaa ymmärtää missä me oltiin.

Ajeltiin päivä keltaisella superhellyyttävällä citycarilla ympäri Barcelonaa popittaen Call me maybeta niin että jälkeenpäin hävettää (halukkaat voi tarkastaa Instagramista @essiini klik). Syötiin, juotiin ja naurettiin. Paras sightseeing naismuistiin!

4 comments:

  1. Ai että kuulostaa mielettömän ihanalta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi se oli kyllä, vähän erilainen reissu :) Varmana meen uudestaan!

      Delete
  2. ihania kuvia :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos, niistä kyllä huokuu se pirskahteleva tunnelma mikä reissussa olikin :)

      Delete

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS