13 April 2014

EASTER 2014

Puhuin salamyhkäisesti viime postauksessa pääsiäissuunnittelusta tänä viikonloppuna. No en mä paljoa mitään suunnitellut, lauantai meni sängyn pohjalla pötkötellessä kun fiilikset muistutti lähinnä Himosjuhannuksen jälkeisiä meininkejä. Tukkaan sattu niin että silmissä sumeni, kerrankos sitä. 

Mutta, tattadadaa: onneks mä ennakoin oman saamattomuuteni ja oon bookannut lennot Luisin luo Barcelonaan hyvissä ajoin! En vois olla enempää innoissani - jos Luisin näkeminen Vaasassa on huippua niin mites toi Barcelona!? Mun silmissä siintää sangria ja taukoamaton auringonpaiste. Ja pari Zaraa.

Ainut asia hampaankolossa on 10 kilon matkatavararaja. Sinne suuntaan ok, mutta paluulento? Nimittäin mulla on vahva tunne kevätshoppailusta tällä hetkellä. Paljonkohan maksaa lähettää paketti Barcelonasta Berliiniin? Neljä päivää aikaa selvittää.

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS