18 February 2013

PUTSPLANK

Viikko on ollut ihan älytöntä tohinaa, kevään edetessä kouluhommat näemmä lisääntyy ja portfoliot sun muut painaa päälle. Kiireistä mutta tylsää. Viikon ehdoton kohokohta kuitenkin oli, kun tiistaina pääsin pyörähtämään Lontoon Fashion Weekillä tutkailemassa tulevan syksyn trendejä. Otin paljon kuvia, niistä lisää myöhemmin (muutenkin mulla on varmaan sata luonnosta jonossa, mitä vaan en saa valmiiksi julkaisukuntoon)!  Lisäksi Valtteri ilmoitti saapuvansa tähän tenttirysään, joten ottaakseni ensi viikon omaa lomaa oon tähän päivään saakka yrittänyt pusertaa kaiken mahdollisen valmiiksi. En edes lähtenyt ulos. KOKO VIIKOLLA. Kuitenkin tuloksetta, ylläri. 

En kuitenkaan valita; menköön syteen tai saveen tentit niin oon niin onnentyttö saadessani vihdoin Valtterin tänne mun kahdeksan neliön opiskelijaluukkuun elämysmatkalle! Ihanaa se pääseen viiden naisen kanssa tätä solua asuttamaan :) Olen valmistautunut erittäin huolella. On kivaa, kun on joku oikea syy miksi voi luistaa lukemisesta. Esim tänään siivosin, pyykkäsin ja hääräsin näppärästi juuri niin, etten ehtinyt avatakaan tenttikirjaa. Huomenna aamulla starttaan bussilla Lontooseen reissumiestäni vastaan, sieltä sitten tiistaina tullaan illaksi Southamptoniin. Näiden päivien varalle ei ole vielä mitään suunnitelmia, saa nähdä päädytäänkö tapamme mukaan McDonaldsiin ja Oxford Streetille... Hope not.

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille! xx









No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS