07 February 2013

HEVOSTELEMASSA

Jep, viikko varmaankin on vierähtänyt edellisestä postauksesta ja mulla ei ole yhtään mitään hyväksyttäviä selityksiä. Olen ollut kiireinen tehdessäni en yhtään mitään, eikä ole tapahtunut mitään raportoitavaa vaikka on tapahtunut tosi paljon. 

Täällä tulee vähän väliä sellaisia hetkiä missä mietin, että vitsi en ois ikinä uskonut olevani joskus tälläisessä tilanteessa. Ihan tavallisia tilanteita, mut silti sellaisia mistä tekis mieli soittaa äidille. Välillä koulussa, kun seison luokan edessä tietämättä hitustakaan siitä mitä olen tekemässä, välillä paikallisen ripsitädin kotona, kun sen chihuahua haukkuu ja puhutaan brittiläisestä lastenkasvatuksesta Dr. Philin huutaessa taustalla, tai ihan missä vaan. Siksi mä päätin, että alan tallentaa puhelimeen ihan niitä maailman turhimpiakin kuvia, jotten unohtaisi mun täällä eletttyjä arkikuvioitakaan! 

Eilen oli taas tallipäivä. Kesken koulupäivää siis haisevat kamppeet niskaan ja hurukyytiä kaupungin ulkopuolelle, missä Gleneagles talli pitää majaansa. Siellä pari tuntia raitista ilmaa, mielen virkistystä, hammasten kiristystä ja virtaavaa hikeä. Tunnin jälkeen on aina ihan mieletön fiilis, varsinkin jos olen ymmärtänyt enemmän kuin puolet annetuista ohjeista ;) Tämän jälkeen sitten mulla ei tietenkään ole aikaa suihkulle, vaan vaatteidenvaihto tallin ulkovessassa kylmän hien palellessa ja takaisin luennoille, entistäkin haisevampana. Tehokasta ajankäyttöä, etten sanoisi! 

P.S. Miksi mun blogin fontti on vaihtunut paksummaksi ja rumemmaksi ilman lupaa? IT-tuki siellä kotona, hjälp hjälp!







No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS