26 June 2013

KIRPUTON TORI

Mulla on jo viikon verran ollut pöytä Lahden Lanttilassa, ja jäljellä olisi vielä pari myyntipäivää ennen launtaista pöydän tyhjennystä. Multa on kyselty pöytänumeroa ja olen kuumeisesti pohtinut uskaltaudunko sitä täällä mainitsemaan ollenkaan :D Toki joukossa on aarteita, mutta en mene takuuseen etteikö osa pöydän antimista olisi melko noh, kyseenalaisia: itsekin kamaa hinnoitellessani mietin pitäisikö itkeä vai nauraa, kyllä siellä sellaista ylläriä on joukossa. Oon ollut tosi innoissani tästä kirppisprosessista, koska se saa luvan jäädä viimeiseksi pitkään aikaan: ekaa kertaa lajittelin vaatteet vain kahteen kategoriaan, KÄYTTÖ ja KIRPPIS, mitä suosittelen lämpimästi teillekin kaikille. Kun sen VARASTO-osion (kyllä mä laihdun, tää voi joskus olla ihan kiva) jättää vaateprojektissa pois, niin muuttokuorma ja mieli kevenee kummasti. Jos et ole käyttänyt vaatetta kuukauteen, et sä sitä tule käyttämäänkään. Eli putsplank hyvä kiertoon!

Mutta siis kiinnostuneille, jotka omalla vastuulla haluavat käydä pöydän katsastamassa, kohtalonnumero on 222. Kauppa on käynyt ihan kivasti, olen yrittänyt viedä "helmiä" vähän asteittain, että siellä olisi aina vähän muutakin kun ne mun vanhat snoopytossut ja karvalakit. 



No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS