31 January 2014

NEW, NEW, NEW

… Nimittäin maa, kaupunki, työ, koti, ystävät. Paljon on muuttunut ja pitkä matka tultu siitä, kun Year In These Shoes aloitti taipaleensa mun matkassa kohti Englantia. Kiitos kaikille, ketkä sen matkan mun kanssa on kulkenut ja jaksanut säälittävyyden huippua hipovaa postaustahtia, toivon että voin antaa jatkossa enemmän itsestäni. Joka tapauksessa, musta tuntui että nyt ois aika raikastaa blogi kirjoittajansa näköiseksi.

Mietin nimeä kauan, ja lopulta totesin tän pukevan mun tänhetkistä elämänfilosofiaa aika hyvin. Ilman  tätä mä en ois viettänyt elämäni uuttavuotta ihan älyttömässä reissussa, irtisanonut vuokrasopimustani päivän miettimisen jälkeen tai ylipäätään koskaan uskaltanut lähteä Berliiniin, ja jättää taas kaikkea taakseni. Esimerkiksi. 

Now or never. 

Toivottavasti kaikki halukkaat bongaa uuden osoitteen - tarkoitus oli alunperin tehdä sellainen roll out että verkkoympäristö tutisee, varoitella etukäteen ja postailla ja sen sellaista. Mutta sit mulle tuli tällä viikolla sellainen olo, että now or never. Enkä miettinyt sen enempää. 

Kiitos, anteeksi ja tervetuloa x

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS