14 December 2012

HEELS

Southamptonin kunniaksi vielä muutama ennen lähtöä otettu otos, missä seuranani paikallisesta "kiinakaupasta" metsästämäni oudot rakkauskengät. Jouduin tosin jättämään ne kotiin pitämään vahtia, koska Paula (lue: varaäiti) sanoi, että ne olis Suomeen liian kylmät ja liukkaat. Ehkä ihan viisasta, vaikka yritinkin inttää. 

Mä olen mielestäni tähän asti esimerkillisen surkeasti huolehtinut polvistani, varsinkin kun toinen operoitiin vajaa vuosi sitten. Mitä korkeampi korko (ja mitä enemmän tequilaa), sen paremmat bileet. Eikös ennen vanhaan juotu kaikkiin vaivoihin viskiä? Vai oliko se konjakki?  Muakaan ei koskaan satu polviin, kun tuun tanssimasta kotiin! Aamut on sitten eri juttu. Mulla on kyllä jumppakuminauha, sellainen mitä mummot käyttää! Ja fysioterapeutin ohjeet. Pöytälaatikossa. Nyt tiedetään mikä on mun uudenvuoden lupaus, ainakin yksi niistä. 



           


2 comments:

  1. kengät ois ollu ihan hyvät tänne suomeen, kaikki muu tuossa asussa ois pitäny kyllä karsia.. tai vähintään pitkätkalsongit ja toppatakki !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, mä oonkin saanut jo alkumaistiaisia pakkasesta ja tuntuu etten olis Suomessa syntynytkään, niin kertakaikkisen heikkoa tekoa tämä tyttö! Nahkatakki jäi myöskin merten taa odottelemaan, sen verran yritin käyttää järkeäni.. Nyt vaan pipoa syvälle päähän ja nautiskelemaan tästä kauniista talvesta :)

      Delete

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS