26 December 2012

BOXING DAY

Ihana joulu takana ja aivan liikaa lahjoja, kiitos! Mä mietin, että lasketaanko se tuhmaksi, että unohtaa ja hukkaa koko omaisuutensa säännöllisesti ja muutenkin harjoittaa mahdollisimman huolimatonta elämäntapaa. Ei varmaankaan, muuten mun lahjasaldon olis pakko olla joka vuosi miinuksella. Mun uudenvuodenlupaus on myös joka vuosi sama. Että opin pitämään tavaroista huolta. Ei oo tapahtunut.

Myös perinteinen kinkkuähky saavutettiin tänäkin vuonna, näillä eväillä ja tällä masulla pitäis jaksaa ainakin uuteenvuoteen asti. Uuteenvuoteen, mikä on taas täysi mysteeri. Juhannus ja uusivuosi on muuten kaksi maailman rasittavinta ja samalla siisteintä juhlaa. Niitä ressataan eniten, mutta ikinäkoskaan ei saada yhtään mitään aikaiseksi. Sitten aattona ihmetellään isoon ääneen, että missään ei oo mitään ja päivä kestien jälkeen päivitellään, että oli kyllä maailman hauskin juhannus. Mysteeri, kuten sanottu. 

Palattiin tänään Lahteen mun mummolasta. Se on mun lempipaikkoja maailmassa isoine pihoineen ja vanhoine pirtteineen. Kesällä ja talvella, siellä vaan osaa rauhottua paremmin ku missään. Jopa minä. 

Leppoisaa Tapaninpäivää kaikille, tää lähtee lahtimimmien kanssa glögille! 










No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS