13 February 2014

JOTAIN PINKKIÄ

Mä hyvin harvoin postaan mun ostoksista, osittain säästääkseni vanhempiani vakavammilta mielenterveysongelmilta. Viime viikolla mä kuitenkin kannoin kotiin paketin, mikä ylitti uutiskynnyksen rytinällä. 

Mun pinkit Nike Air Max 90 Essential-popot on kaikkea mitä nainen voi ystävänpäivädeitiltään toivoa. Ne on ultramukavat, kuin luotu aamuun asti joraamiseen ja sokerina kakun päällä parhaimmannäköiset kengät mitä oon pitkään aikaan nähnyt (ja joo, mä näen niitä aika paljon). Tumma väri sopii asuun kuin asuun, huomaatteko mä esitän olevani pitkänäköinen, mutta toi pinkki ripaus on niiiin makea mauste perusoutfitteihin! Air Maxeja on tarjolla melko valikoima, ja olinkin metsästellyt sitä mulle oikeaa paria aika kauan. Mut tämän kun näin niin se se vasta oli rakkautta ensisilmäyksellä.

Mä oon vaalinut noita laatikossaan kohta viikon päivät odottaen tarpeeksi aurinkoista ja juhlallista päivää koeajolle. Mut nyt mä sen päätin, ystävänpäivä on SE päivä. Silloin mä sukellan Berliinin yöhön, all-black + uudet popot. En tiedä pystynkö odottamaan. Silkkaa onnea!


No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS