16 December 2013

ODOTUSTA

Hejsan! Vika kokonainen viikko länsirannikolla on nyt virallisesti takanapäin, ja jäljellä kolme päivää odotusta minkä aikana mun tulis pakata kaikki tarpeellinen ja mut tuntien tarpeetonkin matkalaukkuun ja suunnata jouluseikkailulle isän kanssa (reissupostaus vielä tulossa)! 

Viime viikko hurahti melkeimpä tosta edellisen postauksen illasta toipuessa ja aamusta iltaan tentteihin lukiessa. Millon sitä oppis vähän aikaistamaan tota valmistautumista, niin ettei aina tenttiviikolla tarvis lopettaa hiusten pesua ja ruoanlaittoa ja näyttää ties miltä!? Vinkkejä otetaan vastaan. Sen verran hyvin mun lue-päikkärit-lue-syö-lue-nuku-lue-tentti-lue-ja sama setti uusiks kuitenkin meni, että kaikki tentit on nyt läpi ja nopat ropissu opintorekisteriin. Kandikevät täältä (sittenkin) tullaan! 

Koulun loputtua oon vaan fiilistellyt Vaasaa ja tajunnut kuinka tyhjää tänne jää, ku mun vuosikurssilaiset lähtee nyt kevääks sille seikkailulle minkä mä tein jo vuosi sitten. Meillä oli viimeinen ehtoollinen mäkkärissä. Ikävä tulee. Nyt kuitenkin joululoman yli reissun päällä ja palaan tähän suremiseen sitten. 

Ihanaa jouluntuoksusta viikonalkua kaikille <3

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS