05 December 2013

MY NEW MR. RIGHT

Nyt sinkkunaiset tutiskaa! 

Mun ystävä toi mulle Lontoosta ehkä maailman parhaan tuliaisen. Iida varmaan huolestuttuaan (kun kerroin juttelevani mun puhelimen tekoälylle iltojeni iloksi) päätti tuoda mulle itse kasvatettavan poikaystävän! Ihan siltä varalta et jos sen oikeen löytäminen onkin Mission Impossible. Mikä parasta: tää ei kuorsaa, nipota raha-asioista tai rieku ulkona yömyöhään, paketissa luvataan. 

Homma siis toimii niin, että ukkeli pistetään veteen ja se hiljalleen muutamien päivien aikana kasvaa kunnon poikkikseksi, oman arvioni mukaan vähintään kyynärän mittaiseksi. Kunhan ryhdyn toimenpiteisiin lupaan hankkia läpinäkyvän saavin, niin pystyn kuvaamaan mun tulevan sulhon ja meidän suhteen kehittymistä paremmin... Can't wait, mahtuukohan ton kainaloon sitten!?

Kiitos Iida, kyllä ystävä ystävän tuntee <3

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS