27 March 2013

BELIEVE IT OR NOT

...mä ihan oikeasti olin pilkillä! Isipappa oli sitä mieltä, että metropoleissa on nyt haahuiltu liikaa ja tyttären jalat täytyy palauttaa maan pinnalle: ratkaisuna siis perinteinen pilkkireissu Hartolaan mökille. Saatiin juuri tilaamamme upea parin asteen kirkastakin kirkkaampi sää, eikä järvellä tuullut hipaustakaan. Vaikka olen pesunkestävä kalatyttö, (kyllä, mä oon saanut monikiloisia haukia vaikka kukaan ei sitä koskaan uskokaan!) niin kyllä ne auringonsäteet oli niin houkuttelevia, että oma suunnitelmani suuresta kalasaaliista lipsui hiljalleen päivettyneisiin poskipäihin ja pilkkiminen jäi vähän matkan varrelle... Noh, upea päivä ulkona isän ja serkkujen seurassa virkisti mieltä ja nyt jaksaa taas kaupunkimatkailuakin :)

Ja mä tiedän, ettei oikeat kalanaiset lähde jäälle farkuissa/noissa vetimissä, mutta mua varoitettin liian myöhään, enkä ehtinyt varustautua! Älkää siis antako asustuksen hämätä mun ammattiuskottavuutta.










No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS