21 March 2014

FIILISTELYÄ

Ne joita kyllästyttää ylitsevuotavainen hehkutus elämän siisteydestä, suosittelen palaamaan Facebookiin: luvassa päänsärkyä!

Mä oon tällä viikolla syönyt kaks sushi all you can eatia, eli muutun pian kalaksi. Oon käynyt myös jazz-klubilla kuuntelemassa mieletöntä livejammailua punaviinilasillisen kera. Ehdin myös Kreuzbergiin street food marketille, missä päädyin syömään lopulta fish & chips koska valinnanvaraa oli liikaa. Tänään oli 22 astetta lämmintä ja syötiin lounas terassilla. Toimistossa on kattoikkuna.

Sitten, yhtenä iltana mä istuin metrossa ja joku random mies alkoi soittamaan kitaraa. Sattumalta olin juuri nauttinut mojiton joten aloin laulaa Knocking on heavens dooria. Metron toisesta päästä käveli joku mimmi, joka penkoi laukustaan viulun ja alkoi soittaa. Siinä me sitten karkeloitiin niin kauan, että missasin kaksi kertaa oman pysäkin ja ajoin lopulta ympäri Berliiniä. Kaikki taputti ja meillä oli hauskaa. Torstaiyönä. Only in Berlin.

Voisko elämä mitenkään tuntua kivemmalta? Kotona istuminen tuntuu niin järkyttävältä ajan tuhlaukselta etten meinaa malttaa istahtaa koneen ääreen. Tänään mä lähden taas seikkailemaan.

Seikkailkaa tekin!

Kuva edelliseltä seikkailulta Amsterdamista.

No comments:

Post a Comment

SITE DESIGN BY RYLEE BLAKE DESIGNS